لوازم و ابزار نوشتاری

بهترین ماژیک هایلایت چیست؟ خرید ماژیک هایلایت

بهترین ماژیک هایلایت چیست؟ خرید ماژیک هایلایت

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند یادآوری و ذخیره متن را به‌خوبی انجام دهند از نوشت‌افزارهای متنوعی استفاده می‌کنند. برخی با نت‌برداری و برخی دیگر با علامت زدن نکات مهم موجود در درس یا جزوه عمل حفظ و ذخیره‌سازی را انجام می‌دهند. در این میان، برخی دیگر از افراد روش شیک‌تری برای خود انتخاب کرده‌اند. این افراد با استفاده از بهترین ماژیک هایلایت و انواع هایلایترهای رنگی و متنوع روی متون خود را رنگی می‌کنند تا علاوه بر حفظ مطالب، خوش‌سلیقه بودن خود را نیز نشان دهند.

اگر تمام جزوات و کتاب‌های این افراد را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که درس‌ها و نکات سخت و پیچیده را با استفاده از هایلایترهای رنگارنگ از حالت خشن بودن خارج کرده‌اند. حجم گسترده‌ای از مطالب را می‌بینید که با رنگ‌های مختلف پشت سر هم قرار گرفته‌اند.

بهترین ماژیک هایلایت چیست؟ خرید ماژیک هایلایت

استفاده از ماژیک هایلایت چه مزایایی دارد؟

اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از بهترین ماژیک هایلایت این است که برای ماندگاری جمله یا متن مهم در جزوه یا کتاب درسی مورداستفاده قرار می‌گیرد. لحظه‌ای را تصور کنید که برای آزمون سراسری آماده می‌شوید. کتاب را در مقابل خود گذاشته‌اید و در حال مطالعه آن هستید. در لابه‌لای مطالب، یک متن مهم و تستی را مشاهده می‌کنید. در این صورت شروع به حفظ کردن آن خواهید کرد.

امکان دارد حتی با دو سه بار حفظ کردن آن باز هم از ذهنتان خارج شود. تنها راه در این شرایط، برجسته کردن و متمایز نمودن آن جمله یا مطلب است. زمانی که متون مهم را با خودکار متمایز می‌کنید احتمال کمتری وجود دارد که آن موضوع ملکه ذهن شما شود؛ اما اگر با یک ابزار قدرتمند دیگر این کار را انجام دهید، بدون شک همان متن یا جمله تا چندین سال در ذهن شما خواهد ماند. برای این کار بهتر است از هایلایتر استفاده کنید.

احتمالاً شما هم در طول دوران تحصیلی جزوات دوستان باسلیقه خود را دیده باشید. تمام دروس و جزوه‌های آن‌ها پر است نکات مهم که با رنگ‌های متنوع تزیین شده است. حفظ کردن یا به خاطر سپردن مطالب در این جزوات بسیار جذاب‌تر از یک جزوه خشک و بی‌روح است. با این مقدمات کاربردی و مهم قصد داریم تا در ادامه مطالب بهترین ماژیک هایلایت را به شما معرفی کنیم که به طور رایج در بازار موجود هستند.

بهترین ماژیک هایلایت چیست؟ خرید ماژیک هایلایت

انواع هایلایترهای دلپسند استدلر

  • هایلایتر استدلر

به‌جرئت می‌توان گفت بهترین ماژیک هایلایت که اتفاقاً در بازار ایران هم تنوع رنگی زیادی دارد، هایلایتر استدلر است. هایلایترهای استدلر جوهر کمرنگی دارند. این موضوع یکی از نقاط قوت ماژیک‌های استدلر است؛ زیرا در هنگام بازبینی و مطالعه به چشم صدمه نمی‌زنند. وجود یک مخزن جوهر بزرگ در این هایلایترها به‌منظور برجسته‌سازی متن تعبیه شده است که خیلی زود روی صفحه خشک شده و دردسرهای پخش جوهر را ندارد.

این مخزن بزرگ باعث می‌شود تا هایلایتر زمان طولانی برای شما کار کند. رنگ‌های زیبای هایلایترهای استدلر شامل 8 رنگ روشن و شاد است که رنگ‌های خاص مانند فیروزه‌ای و صورتی نیز در بین آن‌ها به چشم می‌خورد. نوک بهترین ماژیک هایلایت استدلر تخت بوده و از جنس فیبر است.

  • ماژیک فابرکاستل

ماژیک‌های فابرکاستل تنوع رنگی زیادی دارند. نوک این ماژیک‌ها صاف و تخت است. رنگ و جوهر آن‌ها هم مانند هایلایتر استدلر چشم را اذیت نمی‌کند. جنس نوک این ماژیک‌های هایلایتر، نمدی است. رنگ‌های ماژیک‌های فابرکاستل بسیار شاد و زنده است. ازآنجایی‌که نوک این ماژیک‌ها تخت است زمانی که روی متن کشیده می‌شوند بسیار روان خواهند بود.

هایلایتر استابیلو

یکی از بهترین ماژیک هایلایت، مدل استابیلو است. این هایلایتر مانند فابرکاستل دارای نوک تخت است؛ اما جنس نوک آن برخلاف نوع قبلی از فیبر بوده و طراحی جذاب و خوش‌دست این هایلایتر باعث شده تا افراد زیادی طرفدار این نوع ماژیک باشند. چیزی که در این ماژیک خودنمایی می‌کند شکل بدنه آن است. جنس بدنه آن به‌گونه‌ای طراحی شده که افراد در هنگام استفاده، جوهر موجود در هایلایتر را مشاهده می‌کنند.

یکی از نکات قابل‌توجه هایلایتر استابیلو این است، زمانی که با هوا تماس داشته باشد، بلافاصله خشک نمی‌شود. جوهر هایلایترهای استدلر، باکیفیت است و در فشارهای بالا هیچ‌گونه نشتی ندارند. وجود ضخامت‌های دوگانه در این هایلایتر باعث شده است تا بسیار کاربردی باشد. از مزیت‌های مهم این هایلایتر، قابل شستشو بودن آن است.

به‌طورکلی کودکان به طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت و جذاب علاقه نشان می‌دهند. وجود بخش‌های جذاب در دفتر مشق یا کتاب آن‌ها باعث می‌شود تا به درس خواندن و یادگیری مضاعف تمایل داشته باشند. اصولاً ذات کودک با رنگ در ارتباط است.

به همین خاطر تولیدکنندگان لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار برای کودکان هم محصولاتی در این خصوص تولید کرده‌اند. هایلایتر پنتر یکی از بهترین ماژیک هایلایت برای کودکان است. ماژیک‌های شش‌تایی پنتر باعث شده است تا تنوع رنگی آن جذابیت خاصی برای کودکان داشته باشند. از این نوع هایلایتر به‌عنوان ماژیک فانتزی نیز یاد می‎شود.

البته این بدین معنا نیست که بزرگ‌سالان نمی‌توانند از این ماژیک‌های هایلایتر استفاده کنند. نوع طراحی این هایلایترها همگانی و همه‌پسند است. البته بهتر است به این نکته هم توجه داشته باشید که جوهر هایلایتر فانتزی خوش‌بو است. شاید به همین دلیل است که کودکان بیشترین افرادی هستند که از آن استفاده می‌کنند.

هایلایتر پنتر مخصوص بزرگ‌سالان

هایلایترهای پنتر انواع مختلف و سری‌های متفاوتی دارند. یک مدل از آن‌ها برای استفاده افراد بزرگ‌سال است که نوک مورب دارد. با استفاده از نوک مورب در این نوع هایلایترها، تشخیص خطوط ضخیم آسان‌تر خواهد شد. رنگ‌های متنوع آبی، سبز، زرد، صورتی و نارنجی محبوبیت آن را دوچندان کرده است. جوهر موجود در آن‌ها پایه آب دارد که این امر یکی از مزیت‌های بهترین ماژیک هایلایت است؛ زیرا دیگر روی کاغذ هیچ‌گونه لک باقی نمی‌گذارد.

در حقیقت این مورد به‌منظور کپی‌برداری مطلوب خواهد بود. هر دو مدل از ماژیک‌های پنتر درخشش جذابی دارند که به‌خاطر فلورسنت بودن آن‌هاست. فلورسنت یکی از مدرن‌ترین فناوری‌های موجود است. به بیان ساده‌تر زمانی که از متن موردنظر خود کپی‌برداری انجام دهید، جوهر هایلایتر در صفحه کپی سیاه نخواهد شد.

بهترین ماژیک هایلایت چیست؟ خرید ماژیک هایلایت

پنتر، بهترین ماژیک هایلایت

خرید ماژیک هایلایت

خرید ماژیک هایلایت که بتواند نیاز مشتری را پاسخگو باشد، ممکن است آسان نباشد؛ زیرا در حال حاضر انواعی از محصولات بی‌کیفیت و فیک روانه بازار شده است. احتمالاً شما با یک نام و برند آشنا محصولی را خریداری کنید و پس از چند هفته استفاده کیفیت پایین آن را مشاهده کنید.

بنابراین خریدی اصولی که از مراکز معتبر انجام گیرد، لازم و ضروری است. یکی از مراکز فعال و معتبر در این زمینه مجموعه فروشگاهی پینسیل است که با سابقه چندساله خود در حوزه نوشت‌افزار توانسته طیف وسیعی از سلیقه‌ها را پوشش داده و اصالت کالاهای خود را به رخ بکشد.

کلام آخر

همان‌طور که مطالعه کردید بهترین ماژیک هایلایت ازلحاظ میزان مصرف زیاد موردتوجه قرار گرفت. ماژیک‌های هایلایتر اگر از نوع باکیفیت انتخاب شوند، قطعاً نتیجه جذابی خواهند داشت. انواع مختلف آن‌ها برای رده سنی‌های متفاوت موجود است. افراد باتوجه‌به سن و علایق خود می‌توانند اقدام به خرید نوع مناسب از این ماژیک‌ها کنند. برای تهیه این ماژیک‌های نشانگر یا هایلایت‌کننده دوست‌داشتنی می‌توانید از مراکز مطمئن اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *